Biuletyn Informacji Publicznej
Zgłaszanie naruszeń
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U.2024.928), która wchodzi w życie 25 września 2024 r., Instytut jest zobowiązany do przekazania informacji o procedurze zgłoszeń wewnętrznych.
Zgłoszenia naruszeń mogą być przekazywane jedynie za pośrednictwem następujących kanałów kontaktu:
- skrzynki pocztowej elektronicznej:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla której zapewnione jest bezpieczeństwo i poufność poczty elektronicznej, - pisemnie na adres Instytutu: ul.Alpejska 42, 04-628 Warszawa z dopiskiem na kopercie "Zgłoszenie naruszeń",
- osobiście do Powiernika: telefonicznie lub za pośrednictwem innych systemów komunikacji głosowej oraz na wniosek osoby dokonującej zgłoszenia, za pomocą bezpośredniego spotkania zorganizowanego w rozsądnym terminie.
Zgłoszenie może mieć charakter:
- jawny, gdy osoba dokonująca zgłoszenia zgadza się na ujawnienie swojej tożsamości na etapie podejmowania działań następczych,
- poufny, gdy osoba dokonująca zgłoszenia nie zgadza się na ujawnienie swoich danych na etapie podejmowania działań następczych i dane podlegają utajnieniu.
Zgłoszenia anonimowe nie będą przyjmowane.
Zarządzenie dyrektora nr 63.pdf509.76 KB
Procedura zgłoszeń wewnętrznych.pdf2.97 MB
Pliki do pobrania
- Szczegóły
Data zmiany | Użytkownik |
---|---|
19-09-2024 17:32:04 | Małgorzata Śliwińska |
19-09-2024 17:27:03 | Małgorzata Śliwińska |
19-09-2024 14:56:07 | Małgorzata Śliwińska |
19-09-2024 14:52:33 | Małgorzata Śliwińska |
19-09-2024 14:52:01 | Małgorzata Śliwińska |