Biuletyn Informacji Publicznej

Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U.2024.928), która wchodzi w życie 25 września 2024 r., Instytut jest zobowiązany do przekazania informacji o procedurze zgłoszeń wewnętrznych.

Zgłoszenia naruszeń mogą być przekazywane jedynie za pośrednictwem następujących kanałów kontaktu:

  • skrzynki pocztowej elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dla której zapewnione jest bezpieczeństwo i poufność poczty elektronicznej,
  • pisemnie na adres Instytutu: ul.Alpejska 42, 04-628 Warszawa z dopiskiem na kopercie "Zgłoszenie naruszeń",
  • osobiście do Powiernika: telefonicznie lub za pośrednictwem innych systemów komunikacji głosowej oraz na wniosek osoby dokonującej zgłoszenia, za pomocą bezpośredniego spotkania zorganizowanego w rozsądnym terminie.

Zgłoszenie może mieć charakter:

  • jawny, gdy osoba dokonująca zgłoszenia zgadza się na ujawnienie swojej tożsamości na etapie podejmowania działań następczych,
  • poufny, gdy osoba dokonująca zgłoszenia nie zgadza się na ujawnienie swoich danych na etapie podejmowania działań następczych i dane podlegają utajnieniu.

Zgłoszenia anonimowe nie będą przyjmowane.

Zarządzenie dyrektora nr 63.pdf509.76 KB

Procedura zgłoszeń wewnętrznych.pdf2.97 MB

Pliki do pobrania

Wzór formularza zgłoszeń wewnętrznych.pdf125.08 KB

Upoważnienie.pdf281.59 KB

Oświadczenie do konkretnej sprawy.pdf159.77 KB

         
Data zmiany Użytkownik
19-09-2024 17:32:04 Małgorzata Śliwińska
19-09-2024 17:27:03 Małgorzata Śliwińska
19-09-2024 14:56:07 Małgorzata Śliwińska
19-09-2024 14:52:33 Małgorzata Śliwińska
19-09-2024 14:52:01 Małgorzata Śliwińska