zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.
Biuletyn Informacji Publicznej
 
 
 
 

A
A+
A++

Skargi i wnioski

Przebywającemu w Narodowym Instytucie Kardiologii pacjentowi przysługuje prawo do złożenia skargi.
W przypadku gdy skarga dotyczy niewłaściwego zachowania personelu, pierwszym krokiem, który należy podjąć, jest interwencja u bezpośredniego przełożonego tego pracownika.


Skargi i wnioski można składać do:

  • Kierownika Kliniki/Oddziału/Zakładu/Poradni
  • Pielęgniarki Oddziałowej w Klinice/Oddziale/Zakładzie
  • Lekarza prowadzącego/dyżurnego w Klinice/Oddziale/Zakładzie/Izbie Przyjęć

 

Naczelnej Pielęgniarki

mgr Wiesławy Stępniewskiej

  • osobiście w poniedziałki w godz.: 1000 - 1200 pok. 18, I p.
  • telefonicznie: +48 22 343 44 80
  • drogą elektroniczną: w.stepniewska@ikard.pl
  • listownie na adres: Narodowy Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa.

 

Kierownika Działu Jakości i Nadzoru

mgr Krystyny Mateńko

  • osobiście, w dni robocze w godz.: 900 - 1100 (Budynek Administracyjny parter pokój nr 0.344)
  • telefonicznie: +48 22 343 47 77
  • elektronicznie: k.matenko@ikard.pl
  • listownie na adres: Narodowy Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa

 

Zastępcy Dyrektora ds. Klinicznych

Prof. dr hab. n. med. Macieja Sterlińskiego

  • osobiście, w poniedziałki w godz.: 1000 - 1200 pok. 22, I p.
  • telefonicznie: +48 22 343 43 59
  • drogą elektroniczną: klinika@ikard.pl
  • listownie na adres: Narodowy Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa

 

Zeszytów skarg, pochwał i wniosków pacjentów/rodzin/ opiekunów prawnych znajdujących w Klinikach/Oddziałach/Izbie Przyjęć/Zakładach/Pracowniach.


Ponadto, pacjent może również zwrócić się do:

Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
  • ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
  • tel.: +48 22 480 43 43
Biura Rzecznika Praw Pacjenta
  • ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa
  • przyjęcia interesantów: od pn. do pt. w godz. 900 do 1500
  • ogólnopolska bezpłatna infolinia: 800 190 590 czynna od pn. do pt. w godz. 800 - 2000


W przypadku braku należytej staranności w wykonywanej praktyce medycznej, popełnionych błędów w leczeniu oraz stwierdzenia, że personel medyczny postępuje sprzecznie z zasadami etyki zawodowej lub narusza przepisy o wykonywaniu zawodu lekarza lub pielęgniarki i położnej pacjenci mogą zwrócić się do:

Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Lekarzy w Okręgowej Izbie Lekarskiej w Warszawie

ul. Puławska 18
02-094 Warszawa
tel.: +48 22 542 83 24
fax: +48 22 542 83 23

Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Pielęgniarek i Położnych w Warszawskiej Izbie Pielęgniarek i Położnych

ul. Nowy Świat 63
00-042 Warszawa
tel.: +48 22 826 84 77
tel.: +48 22 826 84 42

Data zmiany Użytkownik Element Akcja
2018-03-08 09:31:52siteutworzenie stronybrak podglądu
2018-03-08 13:44:23articledodanie nowego elementubrak podglądu
2020-06-19 13:54:49textzmiana w treścipodgląd zmian
2021-05-05 17:49:52Aleksandra Bąkałatextzmiana w treścipodgląd zmian
2022-01-14 10:39:44Maciej Banasiuktextzmiana w treścipodgląd zmian
2022-09-23 15:18:10Maciej Banasiuktextdodanie nowego elementupodgląd zmian
2022-09-23 15:18:10textdodanie nowego elementupodgląd zmian
2022-10-04 15:38:22Aleksandra Bąkałatextzmiana w treścipodgląd zmian
textprzywrócono do
wcześniejszej wersji
podgląd zmian