Przebywającemu w Narodowym Instytucie Kardiologii pacjentowi przysługuje prawo do złożenia skargi.
W przypadku gdy skarga dotyczy niewłaściwego zachowania personelu, pierwszym krokiem, który należy podjąć, jest interwencja u bezpośredniego przełożonego tego pracownika.
mgr Wiesławy Stępniewskiej
mgr Krystyny Mateńko
Dr hab. n. med. Zofii Dzielińskiej, prof. nadzw. IK
Zeszytów skarg, pochwał i wniosków pacjentów/rodzin/ opiekunów prawnych znajdujących w Klinikach/Oddziałach/Izbie Przyjęć/Zakładach/Pracowniach.
W przypadku braku należytej staranności w wykonywanej praktyce medycznej, popełnionych błędów w leczeniu oraz stwierdzenia, że personel medyczny postępuje sprzecznie z zasadami etyki zawodowej lub narusza przepisy o wykonywaniu zawodu lekarza lub pielęgniarki i położnej pacjenci mogą zwrócić się do:
ul. Puławska 18
02-094 Warszawa
tel.: +48 22 542 83 24
fax: +48 22 542 83 23
ul. Nowy Świat 63
00-042 Warszawa
tel.: +48 22 826 84 77
tel.: +48 22 826 84 42
Data zmiany | Użytkownik | Element | Akcja | |
---|---|---|---|---|
2018-03-08 09:31:52 | Rafał Bogacz | site | utworzenie strony | brak podglądu |
2018-03-08 13:44:23 | article | dodanie nowego elementu | brak podglądu | |
2020-06-19 13:54:13 | Paweł Białach | text | dodanie nowego elementu | podgląd zmian |
2020-06-19 13:54:49 | Paweł Białach | text | zmiana w treści | podgląd zmian |